noniin, lounastan tässä viiden paikkeilla oltuani aamukahvilla neiti A:n kanssa ja sitten kylässä naapurissa asuvan ystävän luona. se oli parka kipeenä ja niisti koko ajan, vielä vessapaperiin. minä sitten hyvänä kaverina vittuilin sille vähän sen tiskikasasta ja kehotin ostamaan aloe vera -nenäliinoja. ne säästää nenänalusta. lasipalasi-kuusitie -ratikkamatka oli taas kerran iloinen. lainaan tähän luonnoslehtiötäni:

Tässä istun suomalaisessa raitiovaunussa ja pidän jalkoja seuraavan penkin alla olevan laatikon päällä ja olen oikeastaan hyvin tyytyväinen. Voisin asua missä tahansa mutta asun täällä, ja se on hyvä. Joka tapauksessa omistan omat viihtyisät asiani ja ajatukseni ja aurinko paistaa.

nyt tekisi mieli keittää kahvia, mutta epäilen että maito on enää juuri ja juuri juomakelpoista. ja tekisi mieli mennä käymään neiti B:n luona mutta se asuu toisella puolella kaupunkia ja mun pitäisi käydä kirjastossa ja lippupalvelussa ja olla kahdeksalta taas keskustassa. onnistuisiko? tuskin. siispä lösvään kotona ja kirjoitan blogia.

(neideistä A ja B sen verran että ne ovat parhaat kaverini joista varmaan puhun aika paljon. niin ja minä olen neiti C. arvaisitko mistä kirjaimet tulevat?)

neiti B oli nukkumassa kun soitin ja kysyin että tarjoaisiko se mulle kahvia. jään siis kotiin.